helt slut

så fort jag klev av tåget i eskilstuna kändes det som om jag kommer bli sjuk. orkar inte!
är helt matt i hela kroppen, har haft ont i huvudet och bara vart allmänt seg idag.
har suttit i skolan och pluggat tills nu och det känns inte alls bra. tur att det är på eftermiddagen imorgon så jag hinner plugga lite till innan...
var skönt att vara hemma iaf, fick träffa några av mina tjejer igår, linnea, malin och elin. <3
vi var på popquiz som på den gamla goda tiden.
efter rättning trodde vi att vi hade fått 12 rätt (eftersom dom skrev det) men det visade sig vara mer än så, 14 av 20, så det vi var ju ganska duktiga ändå! ;) vi fick tröstpris i form av mörk öl i vinglas. sånt kan man också dricka!
idag åt jag godis för sista gången på två månader!? mår absolut inte bra utav det och ser fram emot nya beroenden (haha eller inte). nej men det är dags att ta tag i mitt liv!
ska bara slappa framför tvn nu, orkar knappt sitta upp ju.
hej!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0