in i dimman

vafan!? sol i hela sverige, utom varberg. jävla skithav som är så kallt och förstör allting!
okej jag ska ändå plugga men hade vart nice med lite utomhusplugg kanske? behöver dessutom sitta i solen lite, ser ut som ett levande lik för fan. känner mig som ett också...
fattade typ igår att jag INTE är i form och att jag har ca två månader på mig om jag vill ha någon beachbody överhuvudtaget. det är liksom pinsamt att ta av sig nu, vill gärna inte känna så i sommar.
har haft en fin helg iaf. skönt att vara hemma och umgås lite med familjen! i lördags var jag, mamma och pappa på bio. vi såg hugo cabret i 3D och käkade kinamat efteråt. gott (tjockt)!
adam hade lite födelsedagsmiddag hemma och drog in till stan med sina kompisar på kvällen så jag hämtade honom på söndagen, åkte och handlade lite, njöt av vädret, satt inne(!?) och kollade big brother och äkta människor, var ute och gick med adam, gjorde hemmagjord pizza med familjen och kollade film på kvällen. riktigt mysigt! men nu är det måndag igen och jag är ensam hemma. skulle vilja träffa alla kompisar men måste typ plugga.
usch. jaja, tur att det är helg när jag kommer tillbaka till eskilstuna igen. förhoppningsvis ska jag och rebecca hitta på något då, det var längesen vi hade en helg tillsammans sist.
jaja, ni märker hur engagerad jag är i att plugga, verkligen! ska köra vidare nu, GO GO GO! känner peppen (not)!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0