jag gjorde det!!!!

satte mig själv i en ekonomisk obalans...
men WTF, den svenska björnstammen i sthlm är bokat! så jävla nice! :D
killarna på P3-guld när dom vann pris för årets låt, vart jag mig i världen vänder

första gången jag såg dom, på arvika 09
andra gången jag "såg" dom, på malmöfestivalen 11... fast jag minns inget, var full som en kastrull!
men jag var glad och dansade iaf. kommer dock bli mer minnesvärt denna gången, höhö
har nu tre ASNICE helger framför mig. hatar att inte ha något planerat nämligen.
först karlskrona och min bästa hanna!
sen sthlm, min älskade kusin linn, andra fina tjejer och den svenska björnstammen = kärlek!
sen varberg och mina fina.
älskar att ha grejer att se fram emot, speciellt när det är mer än en ;)
/E

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh det kommer bli så jävla bra, vilken superhelg det kommer att bli med nya lägenheten, måla, se svenska björnstammen och kalas hos Rebecca :) weii!! <3

2012-03-07 @ 17:27:27
URL: http://livinglinsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0