på radion

christer i p3 pratar om vad folk vill att det ska stå på deras gravstenar.
mitt bland alla skämtsamma och knäppa förslag började jag undra... vad står det på era gravstenar? frida, johan, tobias och elin. jag måste besöka dom när jag kommer hem nästa gång. <3
det sjuka är väl att ni aldrig ens har tänkt tanken på hur ni ville ha era begravningar, ni hade ju hela livet framför er! vilka låtar som skulle spelas eller vad som skulle stå på era gravstenar. man ska inte behöva bestämma det så tidigt i livet, men eftersom man aldrig vet vad som händer...
jag vill ha kent, fields of gold, now we are free, drömmen om elin, oh no elin av björn rosenström och elin av magnus carlsson
jag vill att det ska vara sorgligt men ändå inte, jag vill att alla ska minnas mig för den skämtsamma människa jag är (oftast)
jag vill också ha ett bildspel som ni hade, frida och johan, det var så himla fint
jag vill ha massa roliga och fula bilder på mig så alla kan gråta och skratta samtidigt
på min gravsten skulle det stå något skämtsamt, typ "jotack annars är det bra" eller "brb"
...
det är en konstig känsla det där med att gråta och skratta samtidigt...
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0