stockholm tur och retur

hemma i eskilstuna igen efter en härlig helg med mina sköna bönor i huvudstaden.
vi hängde på låset på färgbutiken när det var dags att måla om i deras nya lägenhet
kaffepaus i målningen
linn målar
sen blev jag bjuden på god lunch som tack för hjälpen
sen målade vi en gång till innan det var dags att bege sig hemåt och börja göra oss iordning för kvällen
alice och sanna är redo
jag och linn också
tack för en fin helg tjejer! jag ser redan fram emot nästa, en av era inflyttningsfester! <3
imorgon (snart) fyller adam, min älskade bror, 18 år! jag fattar inte att han är vuxen nu, min lilla lilla lillebror. JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ADAM! bli aldrig som jag när du blir stor...
/E

Kommentarer
Postat av: Linn

Sååå kul helg, Elin! Längtar också tills du kommer nästa gång :) <3

2012-03-21 @ 22:37:55
URL: http://livinglinsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0