vår och utomhussex

ja, det kan man ju ha... om man vill ;)
jag kom hem från en föreläsning i västerås och solen hade skringat diset som låg över eskilstuna på morgonen. vårkänslorna hade inte bara påverkat mig (som skulle ut på en lång promenad med christer på P3 i öronen) utan även ett par som satt och hånglade på en parkbänk på våran bakgård. tjejen satt liksom gränsle över killen och det såg ut som om hon red honom med kläder på. jag gick in en sväng för att byta kläder och skor och när jag kommer ut igen hade hon försvunnit ner ett "snäpp", under hans jacka (=hon sög av honom) och han satt där och njöt... som om ingen såg!? det stog folk bakom dom ute och rökte typ 10 meter, haha herregud. det var kul att se iaf, ja att det finns fler med härliga vårkänslor!
dessutom är det ingen hit att gå ut och gå 75 min och vara bajsenödig, det blev jag påmind om idag. ville typ fisa men jag kunde inte känna om det bara skulle bli en fis eller om det skulle hända något mer så jag höll mig.
så nu vet ni både det ena och det andra som har hänt mig idag.
låt nu denna veckan av väntan jag har framför mig gå fort fort fort, för jag vill till karlskrona och hälsa på hanna NU!!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0