VG (igen)

alltså shit pommes frites!
jag kan det där med att råplugga fyra dagar innan tenta och ändå få VG?! nej men jag gillar ämnena, mikrobiologi, farmakologi, anatomi och fysiologi. det är mina grejer det!
hoppas att succén håller i sig denna kursen med. på fredag smäller det, sen en dubbelsmäll den 30 också...
dock får jag sitta och råplugga själv dom två sista dagarna nu. sofie hade glömt anmäla sig till fredagens tenta! så surt... :/
träffade iaf rebecca och mickan ikväll, vi käkade (läs vräkte i oss) tacos och kollade big brother. riktigt mysigt! det är synd att vi inte ses oftare nu när dom läser en annan kurs.
men det var mys som sagt! :)
nu ska jag lugna kaggen och försöka sova, kanske lyssna på lide go musik först.
gymmet imorgon? eeh JA!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0