long time no see

det var ju några månader sen sist... 
nu bor jag i borås, inte eskilstuna. jag bytte skola (bytte ner mig) och trivs inte så bra. har börjat fundera på om jag ens vill bli sjuksköterska. lite sent påkommet men vafan, om YOLO så är det nog dags för mig att ta tag i mitt liv!
jag har iaf en egen lägenhet som jag trivs bra i, synd bara att den inte ligger i en annan stad höhö. att jag aldrig kan vara nöjd. 
sitter och kollar på en av alla sexprogram jag följer, alltid kul! dessutom blev jag uppring av christer i P3 angående fredagsflörten, men dom ringde inte upp igen så troligtvis får jag inte vara med, typiskt! radio hade mitt öde i sina händer och nu förblir jag "forever alone". jag brukar faktiskt ropa det ibland när jag kommer hem från gymmet eller skolan - honey i'm home! och sen går jag in och kramar om honungsburken i skafferiet... typ. ;)
yeye, har kommit igång med träningen rejält nu och börjat käka bättre mat vilket känns bra. jag hade ju typ ölkagge efter sommaren och turkietresan i slutet på augusti, NOT sexy! snart har jag inte bara en öl på kaggen utan sex, sexpack here I come. lite fett kvar över men de syns ibland, dom små liven.
jag, mamma, pappa och adam var nyligen på en weekend i london, jävligt nice! vi turistade oss, shoppade och åt på restauranger. snart är det dags för miami, den 19 dec åker vi för att fira jul och nyår i USA. hur NICE?
men först: omtenta imorgon, tenta på fredag... sen ska jag hälsa på emilia i malmö, party party och shopping i min favvostad (där jag borde bo) innan det är dags för fucking swedish house mafia i köpenhamn på måndag, sen fyller jag år på tisdag sen är det dags för skola, ny kurs och nya tag. lite praktiska examinationer och sen ska jag åka ner till karlskrona och min älskade vän hanna, som jag längtar!  lite mer skola efter det... SEN, sen så drar jag till staterna.
lite uppdatering där ja, nu ska jag fortsätta ägna mig åt "69 saker du vill veta om sex". tack och hej!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0